Postopek reklamacije

 

V primeru, da se odločite reklamirati izdelek lahko to storite na dva načina,

  • 1. način:

Izdelek osebno prinesete na sedež podjetja in izpolnite reklamacijski obrazec.

To storite po predhodni najavi na telefonsko številko +386 (0)40 822 727.

 

  • 2. način:

Pri tem načinu je potrebno upoštevati ali ste izdelek kupili kot gost ali kot registriran uporabnik

  • Registriran uporabnik

Prijavite se na naši spletni strani s podatki, katere ste uporabili tekom registracije. Nadalje izberete Zgodovina naročil, tam poiščete naročilo, kliknete na pregled naročila. Opazili boste pri samem izdelku zeleno ikono, katera predstavlja avtomatično ustvarjanje reklamacijskega zahtevka. Nato sledite samo še ostalim vprašanjem.

  • Nakup opravljen kot gost

Izpolnete obrazec REKLAMACIJSKI ZAHTEVEK, kateri se nahaja v oddelku Podpora kupcem, v spodnjem delu spletne strani.
Pri tem načinu reklamacije potrebujemo natančne podatke, katere zahteva obrazec, saj bomo le tako lahko obdelali vaš zahtevek. To pomeni, da v prazna polja zahtevka vpišete točne podatke. Posebno bodite pozorni na polje Številka naročila, Naziv izdelka ( vpišite tudi možne opcije velikosti, barve itd ) in Šifra izdelka. Vse te podatke ste prejeli na e-poštni naslov, katerega ste uporabili tekom nakupa

V primeru, da podatki ne bodo enaki našim, bomo zahtevek avtomatično zavrnili.

Diskretno
pakiranje

Izdelke pakiramo v nevtralno embalažo brez imena in logotipa trgovine.

Brezplačna
poštnina

Za vsa naročila v vrednosti nad 50 € boste nagrajeni z brezplačno poštnino.

Točke
zvestobe

10% vrednosti vsakega nakupa vam v obliki točk vrnemo na vaš uporaniški račun.

Darilo
ob nakupu

Za vsak nakup nad 60 € si boste v košarici lahko izbrali brezplačno darilo.

Varno
nakupovanje

Slovensko podjetje. Z osebnimi podatki rokujemo po uredbi GDPR. Nakup varovan s SSL certifikatom.

Všečkajte nas na Facebook-u :)