1.   SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o., Zvirče 48, 4290 Tržič, (v nadaljevanju ponudnik oz. upravljalec). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.privateplaytime.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.privateplaytime.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec ali obiskovalec v spletni trgovini www.privateplaytime.si. Vsak kupec si z registracijo lahko pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi v sistem. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno, uporabnik pa je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe, dobavnih rokov in cen na spletni strani www.privateplaytime.si brez predhodnega obvestila.

 

2.   DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
način plačila in dostave

  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

 

3.   CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

 

Vse cene na spletni strani www.privateplaytime.si so izražene v evrih, vključujejo DDV ter veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca in ponudnika.

Cene na spletni strani so v skladu s cenikom prodajalca in so za vse uporabnike enake, v določenih primerih so cene znižane, artikli z znižanimi cenami so označeni kot akcijski ali razprodajni izdelki.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.privateplaytime.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti kupca obvesti, da je bilo njegovo naročilo potrjeno. Naročilo in podrobnosti so v elektronski obliki shranjene na strežniku ponudnika in kupcu dostopne v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

4.   PLAČILNI POGOJI

 

V spletni prodajalni www.privateplaytime.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

  • Preko sistema PayPal - varno spletno plačevanje s kreditnimi karticami
  • Z gotovino ali kreditno kartico po povzetju, ta način plačila izbere kupec ko želi naročeno blago plačati dostavni službi Pošte Slovenije d.o.o. ob dostavi.
  • Plačilo po predračunu, kupec naročeno blago plača z nakazilom na TRR ponudnika. Predračun kupec prejme po elektronski pošti po potrditvi naročila s strani ponudnika.
  • Plačilo z darilnim bonom, v kolikor kupec razpolaga z darilnim bonom ponudnika, ki ga je prejel v postopku nakupa ali kako drugače lahko uporabi kot plačilno sredstvo. Plačilo z darilnim bonom označi v postopku nakupa in vpiše kodo bona. Sistem bo avtomatsko znižal znesek za plačilo v vrednosti darilnega bona. V kolikor je darilni bon višje vrednosti kot znaša naročilo, kupec ni upravičen do izplačila razlike. Več o darilnih bonih si preberite pod točko št. 8.
  • Uporaba promocijske kode, promocijske kode so izdane s strani podjetja TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o. in lahko določajo odstotni ali zneskovni popust določenih ali vseh izdelkov. V postopku nakupa kupec izbere uporabo promocijeske kode in jo vpiše v zahtevano polje, sistem bo avtomatsko odštel znesek ali preračunal odstotek popusta, ki ga zagotavlja promocijska koda, ter ga odštel od zneska nakupa. Več o promocijskih kodah si preberite pod točko št. 8.
  • Uporaba bonus točk, bonus točke kupci pridobijo z nakupom določenih izdelkov, vsi izdelki so vredni različno številko bonus točk in jih prodajalec določa in spreminja brez predhodnih obvestil. Bonus točke kupec lahko uporabi za nakup določenih izdelkov, ko zbere zadostno število bonus točk, vsak izdelek, ki ga je mogoče kupiti z bonus točkami ima določeno številko bonus točk, ki jih potrebujete za nakup izdelka, v kolikor kupec razpolaga z zadostnim številom točk mu sistem avtomatsko ponudi uporabo bonus točk za delno plačilo ali plačilo celotnega naročila. Več o bonus točkah in vrednosti le teh si preberite pod točko št.8.

 

5.   POSTOPEK NAKUPA

 

Registracija uporabnika

V primeru, da se kupec prvič prijavlja v spletno trgovino

  • Fizične osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov, telefon.
  • Pravne osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje racunov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo
  • Po vnosu podatkov se uporabniku pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.
     

Prijava uporabnika

Že registrirani uporabniki se v sistem prijavijo z vpisom uporabniškega imena in gesla.
V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, se mu lahko geslo pošlje po elektronski pošti ali pa direktno ponastavi geslo in po elektronski pošti dobi samo obvestilo o ponastavitvi.

 

Naročilo

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, cena, razni popusti, akcije, itd. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji, ko kupec prejme e-pošto s sporočilom o potrjenem naročilu, so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru plačila po predračunu se kupcu naknadno pošlje še e-poštno sporočilo s predračunom v PDF obliki. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje. Kupec je o statusu naročila obveščen po elektronski pošti, ko bo blago odposlano bo kupec prejel e-pošto s statusom naročila “Odposlano”. Naročila se odpošiljajo dnevno, v primeru plačila po predračunu pa se naročilo odpošlje šele ko je na TRR ponudnika vidno plačilo, praviloma naslednji delovni dan po opravljenem plačilu.

 

Prepoznava in popravilo napak pred oddajo naročila

Kupec lahko kadarkoli pregleda vsebino košarice. V primeru, da prepozna napako ali želi popraviti naročilo, lahko to stori v pregledu košarice. V primeru, da kupec prepozna napako po oddanem naročilu, je dolžan v roku 1 ure od oddaje naročila o tem obvestiti ponudnika preko e-pošte na info@privateplaytime.si ali telefon +386 +386 (0)40 822 727, ter zagotoviti, da je bil ponudnik o tem obveščen. V kolikor to ni mogoče svetujemo da nas kontaktirate preko telefona za dogovor o popravku naročila.

 

6.   DOSTAVA IN PREVZEM

 

Dostava

Zagotavljamo 100% diskretno dostavo, paketi so pakirani v univerzalni embalaži, na pošiljki pa nikjer ni viden naslov ali ime spletne trgovine!

 

  • Način dostave 

Način dostave izdelkov boste lahko izbrali po svoji želji, blago naročeno preko spletne trgovine www.privateplaytime.si za vas dostavlja Pošta Slovenije. 

 

  • Strošek dostave 

Strošek dostave za naročilo je 3,50€ ne glede na težo ali količino paketov, v primeru, da skupni znesek naročila presega vrednost 40€ pa je dostava brezplačna. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, kar prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe), če ob takšnem izdelku kupite tudi druge izdelke, brezplačna dostava velja za celotno naročilo.

 

  • Rok dostave

Kupec lahko naročeno pošiljko pričakuje že naslednji dan, če je bilo naročilo oddano do 14. ure in če je blago na zalogi v skladišču ponudnika, v nasprotnem je pošiljka dostavljena v 2-3 delovnih dneh oz. rokih dobave, ki so objavljeni na spletni strani.

V primeru, da kupca ob dostavi ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi in kontakt za dogovor o novem roku dostave.

 

  • Brezplačna dostava

Nudimo tudi brezplačno dostavo za nekatere artikle, kar je posebej označeno na spletni strani. Če ob nakupu artiklov brez stroškov dostave naročite še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna.

 

  • Osebni prevzem

Osebni prevzem naročenih izdelkov v spletni trgovini www.privateplaytime.si je možen na sedežu podjetja v kolikor boste v postopku nakupa izbrali možnost osebnega prevzema. Za čas osebnega prevzema se lahko dogovorite na tel. št. +386 (0)40 822 727 ali preko e-pošte na naslov info@privateplaytime.si. Za osebni prevzem dodatnih stroškov, razen naročenih izdelkov, ne zaračunavamo.

 

7.   DOBAVNI ROK

 

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo artikle, ki so na zalogi poslali takoj, ostale pa ko bodo na zalogi. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, strošek kasnejše dostave pa krije ponudnik. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo čimprej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem lahko naročilo spremeni ali stornira.

Za izdelke z označenim statusom "na zalogi" je predvidena dobava 1-5 delovnih dni. Status "na zalogi" pomeni, da je izdelek na zalogi v ponudnikovem oz. dobaviteljevem skladišču.

 

8.   DARILNI BONI, PROMOCIJSKI KUPONI IN BONUS TOČKE

 

  • Darilni boni

Darilni boni so del prodajnega programa in so namenjeni obdarovanju ob različnih priložnostih. Kupec lahko izbira med različnimi vrednostmi darilnih bonov, za unikatno vrednost pa je primoran kontaktirati upravljalca spletnega mesta na elektronski naslov info@privateplaytime.si. Vrednost darilnega bona je minimalno 10€ in maksimalno 1000€. Darilne bone najdete na strani Darilni boni.Kako za plačilo uporabiti darilni bon si preberite pri točki št. 4 Plačilni pogoji. 

 

  • Promocijske kode

Promocijske kode izdaja ponudnik za lastno promoviranje določenih izdelkov, znamk ali storitev. Promocijske kode so lahko objavljene na družbenih omrežjih, kateri koli spletni strani podjetja TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o., poslani po elektronski pošti ali objavljeni v katerem koli drugem javnem mediju, letaku, prireditvi ipd.. Promocijska koda lahko vsebuje znesek ali odstotek popusta in je lahko uporabljena le enkratno za vsako naročilo. Promocijske kode so časovno omejene, ob vsaki objavi kode bo prodajalec objavil tudi veljavnost promocijske kode. Kako pri nakupu uporabiti promocijsko kodo si preberite pri točki št. 4 Plačilni pogoji.

 

  • Bonus točke

Pridobitev:

Bonus točke kupci v spletni trgovini www.privateplaytime.si prejmejo ob vsakem nakupu. Ob nakupu izdelkov boste za vsak € prejeli 1 bonus točko, katere se zbirajo na vašem računu. Vsaka bonus točka pa je v € vredna 0,10€.

Bonus točke se izdajajo za vsak polni €, zato ob nakupu izdelka za 20,00€ prejmete 20 bonus točk, prav toliko pa jih boste prejeli če bo kupljen izdelek 20,90€.

Plačilo z bonus točkami:

Bonus točke kupec lahko uporabi za nakup določenih izdelkov, ko zbere zadostno število bonus točk, vsak izdelek, ki ga je mogoče kupiti z bonus točkami ima določeno vrednost, v kolikor kupec razpolaga z zadostnim številom točk mu sistem avtomatsko ponudi uporabo bonus točk za plačilo izdelkov ali celotnega naročila. Kot zapisano zgoraj se pridobljene točke preračunajo v € in so vredne vsaka 0,10€.

Primer: če razpolagate z 200 bonus točkami je vrednost le teh 20,00€ in jih lahko porabite za nakup ali delno plačilo.

Kako v postopku nakupa uporabiti bonus točke si preberite pri točki št. 4. Plačilni pogoji.

 

9.   PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

 

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To stori tako, da v zavihku Dodatki na dnu strani izberete Zahtevek za vračilo. Brez zahtevka za vračilo, samo vračilo ni možno. Blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 14-ih dneh od oddaje obrazca.

  • Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa in Potrdilo o izpolnjenem vračilu.
  • Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
  • Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni obliki.
  • Možnost vračila ne velja v primeru da je bila odstranjena originalna embalaža.
  • Prodajalec je dolžan vrniti celotno kupnino brez stroškov dostave v roku 14-ih dni od prejema blaga.

Izdelkov s tiskom ali izdelanih po naročilu ni možno vrniti brez utemeljenega razloga, razlog za vračilo tovrstnih izdelkov je lahko le prodajalčeva napaka pri tisku ali druga napaka na izdelku, v primeru, da je izdelek dobavljen v skladu z opisom na spletni strani, tiskom po želji kupca ter brez napak, vračilo ni možno.

 

10.             SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

 

Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu ponudnika. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@privateplaytime.si.

 

11.             ZAUPNOST PODATKOV

 

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03). Več na: http://privateplaytime.si/varovanje-osebnih-podatkov

 

12.             VARSTVO OTROK

 

Spletna stran www.privateplaytime.si je namenjena izključno osebam starejšim od 18 let. Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenostjo, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

 

13.             KOMUNIKACIJA

 

Podjetje TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o., katero upravlja spletno mesto www.privateplaytime.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Uporabnik se z registracijo in / ali oddajo naročila strinja z zgoraj navedenimi pogoji in se samodejno prijavi na prejemanje elektronskih sporočil ponudnika, razen v primeru, ko uporabnik že ob registraciji odznači potrditev prijave na prejemanje elektronskih sporočil ponudnika.

 

14.             MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

 

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja TIM GROUP, trgovina in storitve, d.o.o., Zvirče 48, 4290 Tržič ali na elektronski naslov info@privateplaytime.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.

 

15.             ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.privateplaytime.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.privateplaytime.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@privateplaytime.si.

 

16.             GARANCIJE, REKLAMACIJE IN ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

 

  • Uveljavljanje garancije

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu, ta pa je dolžan opraviti garancijsko popravilo v roku 45 dni ali kupcu izdelek zamenjati z enakovrednim oz. povrniti celotno kupnino v tem roku.

V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Prodajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori je dolžan artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa, po možnosti pa tudi garancijski list. Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičene reklamacije ter popravilu ali zamenjavi blaga pa bo prodajalec stroške kupcu povrnil.

 

  • Reklamacije

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.
Pošiljko bo po predhodnem dogovoru prevzel prevoznik ponudnika s katerim ima sklenjeno pogodbo, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj je poslujemo z gotovino.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
  • Če k artiklom ni priložen garancijski list

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegove stroške. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na reklamacije@privateplaytime.si ali nas pokličite na +386 (0)40 822 727.

 

  • Poškodbe pri transportu

Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan o tem čim prej obvestiti ponudnika. Prevoznik (Pošta Slovenije) in ponudnik bosta tako lahko poskrbela, da bo reklamacija čim prej rešena.

 

  • Stvarne napake

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake v roku dveh let od nakupa (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo kupnine za ta izdelek v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo kupnine za ta izdelek. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

Diskretno
pakiranje

Izdelke pakiramo v nevtralno embalažo brez imena in logotipa trgovine.

Brezplačna
poštnina

Za vsa naročila v vrednosti nad 50 € boste nagrajeni z brezplačno poštnino.

Točke
zvestobe

10% vrednosti vsakega nakupa vam v obliki točk vrnemo na vaš uporaniški račun.

Darilo
ob nakupu

Za vsak nakup nad 60 € si boste v košarici lahko izbrali brezplačno darilo.

Varno
nakupovanje

Slovensko podjetje. Z osebnimi podatki rokujemo po uredbi GDPR. Nakup varovan s SSL certifikatom.

Všečkajte nas na Facebook-u :)